کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

فراکسیون پارلمانی حزب‌الله لبنان با محکوم کردن تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه، این اقدامات را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه و جهان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت المصری الیوم، فراکسیون پارلمانی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تجاوز آمریکا به سوریه و یا تهدید به حمله تبلور تروریسم آشکاری است که چالشی برای منطقه و ملت آن به شمار می‌آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: تهدیدات آمریکا در این خصوص در واقع تهدیدی آشکار علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است که تمام ابعاد آن به صورت کامل محکوم است.

این بیانیه تاکید کرد: تجاوز آمریکا به سوریه نمی‌تواند اهداف واقعی خود را که همان قوت بخشیدن به اسرائیل است پنهان کند. آمریکا سعی دارد از طریق این تجاوز سلطه استعمارگری غربی خود را در منطقه و ذخایر آن گسترش دهد.

این بیانیه می‌افزاید: درگیری مستقیم آمریکا در حمله به سوریه نشان می‌دهد که بحران بوجود آمده در این کشور از دو سال قبل تاکنون چیزی جز یک توطئه برای تسلط بیگانگان در منطقه نبوده است.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۴)

  • یکی از ما چند نفر
  • به نام حق

    باید از حرف بیرون آمد. باید کاری کرد. باید راهی رفت.

     

    همه ی ما مثل هم هستیم،همه ی ما خواب هستیم. چشمامون باز است ولی دستهامون هیچ کاری نمی کند. چشمامون باز است ولی لبهامون فقط شعار می ده...

    شدیم یه دستگاه پخش صدا. می خونیم ومی شنویم وعمل نمی کنیم.می بینیم وکاری نمی کنیم.

    همه چیز با اصلش با مبناش فاصله داره. تو کشور ما انسانیت جور دیگه معنا می شه.تو دنیا هم حقوق بشر و آزادی اندیشه جور دیگری معنا می شه. شاید اونچه من فکر می کنم،اشتباه باشه،شایدم نه...نمی دونم.شاید من هم خوابم.

    تا کی می خوایم به این زندگی بدون دغدغه ادامه بدیم؟همه چیز برامون سهل والوصول و بهش نمی رسیم، حتی دینداری...

    کافی است دینداری مردم سوریه و میانمار و هزار جای دیگه تو دنیا رو با دینداری خودمون مقایسه کنیم.

    تا کی می خوایم چشمامون رو به روی واقعیت ببندیم؟

    خیلی راحت به خودمون می گیم اِ امروز نیمه شعبان است،بچه ها بریم بیرون جشن بگیریم ولی تو یه جای دیگه از این کره ی خاکی به جرم جشن گرفتن برای نیمه شعبان یه آدم رو با کل خانوادش با بچه هاش و اطرافیانش می کشن،یه جنایت علنی.حتی هیتلر هم یه همچین کاری رو نکرد.به این میگن حقوق بشر به این میگن آزادی اندیشه.اینست آزادی بیان...باید به این شیوه زندگی کنی باید اینا رو یاد بگیری و طبق الگویی که اونا بهت میدن حرکت کنی.اینست نظم نوین جهانی ای که اونها می خوان.....

    به قول استاد صفایی باید از حرف بیرون آمد.اما چه جوری من هنوز نمی دونم.ولی اینو خوب می دونم که اگر همین طور به این سکوتمون ادامه بدیم،همه ی مسلمونها تو دنیا تروریست معرفی می شن زامبی معرفی می شن.

    اگر همین جوری ادامه بدیم منظم میشیم به همون شیوه ای که اونها برامون آماده کردن..................نظم نوین جهانی................

    قلی زاده
    شدیدا موافقم باهات قلی زاده.
    اللهم عجل فرجه !
    آقا اگه از مدیریت بیان بیاید بیرون  باور کنید که میتونید با اسمی غیر از ناشناس کامنت بذارید.
  • یکی از ما چند نفر
  • بچه ها برنامه های راز رو حتما حتما ببینید بهتون ایده می ده یا علی
    قلی زاده

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی