کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

مردم...

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۹ ب.ظ


اخه من با این ادمای بی تفاوت چیکار کنم؟وقتی یه تبلیغات میدی بهشون یه نگاهی میکنن و رد میشن...میپرسی سوالی ندارید؟هیچی نمیگن...انگار تبلیغ ای دی اس ال دادی دستشون...انگار قراره معلم مهدکودک بچشون عوض شه.انگار بقال سرکوچشون داره عوض میشه یا میوه فروش محل...البته نه .تعویض اینا براشون مهمتره...

اخه من با این ادمای تندرو چیکار کنم؟هزار تا دلیل میاری براش قبول نمیکنه.مدرک میاری براش قبول نمیکنه.استدلال میکنی قبول نمیکنه...اخرش وقتی میخوای بازم ادامه بدی داد و بیداد میکنه و از فقر و بی پولی و عدم ازادی بیان و!!روابط خارجی محدود و خراب!!! حرف میزنه میگه برو بابا اسلام کیلویی چند؟

 

اخه من با این ادمای بی بصیرت چیکار کنم؟میگی اگه یکی انقلابی بوده.خیلی خدمت به کشور کرده دلیل نمیشه که الان  همون ادمه.از کجا معلوم سرنخورده باشه؟اخه مگه ندیدی کشورهای خارجی چی میگن راجبش؟مگه ندیدی فلان جا چی گفته؟میگن فلانجا تاییدش کرده...اخه...دیگه دلت میگیره و هیچی نمیگی

.

.

.

اخه من با این مردم انقلابی مومن چیکار کنم؟میگی مگه ندیدی چه بلایی سرت اوردن؟مگه ندیدی چقدر گرونیه؟مگه ندیدی تحریمیم؟مگه ندیدی صادرات نفتمون کم شد؟میگن ...رای ما کسیه که پشت ولایت فقیه باشه...جان فدای سید علی باشه...هزار بارم بدتر شه رایمون همینه...بغض گلوتو میگیره...دیگه هیچی نمیگی فقط تو دلت قند اب میکنن از خوبی مردمت

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی