کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان
تمام معیارهای مورد نظر آقا را در جلیلی دیدیم / در اصلح بودن او تردید نداریم

دبیر کل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه توافق بر روی آقای جلیلی در جبهه پایداری با اجماع اعضا انجام شد، گفت: آیت الله مصباح یزدی گفتند که جلیلی اصلح است و ما هم تردیدی بر روی این مسئله نداریم زیرا تمام معیارهای مورد نظر رهبر انقلاب را در وی دیده‌ایم.
به گزارش رجانیوز به نقل از ستاد حوزوی حیات طیبه، همایش مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی( حامیان دکتر جلیلی) روز گذشته با حضور پرشور طلاب و فضلاء حوزه های علمیه قم با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.



حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی در نخستین همایش مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی که در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد با بیان اینکه شرکت در انتخابات واجب عینی است اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.
وی افزود: شور انتخاباتی باید با روش‌های حلال در کشور ایجاد شود و نیازی به دروغ و تهمت نیست؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند و اگر آرا به چند ده میلیون برسد بهتر خواهد بود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطره ای از سعید جلیلی خاطرنشان کرد: او می گفت هرگاه مردم با جدید به داستان هسته‌ای وارد می‌شدند و حمایت می‌کردند در مذاکرات به پیروزی می رسیدیم و گرنه برهان قاطع داشتن عامل اصلی موفقیت نبوده است.

وی ادامه داد: آقای جلیلی می گفت وقتی حمایت مردم از حقوق هسته‌ای را در قالب امضای نمایندگان در مجلس در مذاکرات مطرح کردم زبان آنها بسته می شد و دیگر نمی‌توانستند درباره حمایت مردم ایران چیزی بگویند.
آقاتهرانی با اشاره به انتخابات مجلس و تلاش گروهی انحرافی برای ورود به خانه ملت اظهار داشت: احساس می کردیم برخی افراد به نام اصول‌گرایان قصد ورود به مجلس را دارند در حالی که کارهای اصول گرایی را انجام نمی‌دادند به همین دلیل جبهه پایداری تشکیل شد.


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد با اینکه ولایت مدار هستند اما در این مسیر ثبات قدم ندارند گفت: جبهه‌پایداری در انتخابات مجلس موفق بود و به وظیفه خود عمل کرد و علاوه بر این تجربه خوبی هم کسب کرد زیرا مردم هم اعتماد بسیاری به این جبهه داشتند که بخش عمده‌ای از آن مربوط به حضور آیت الله مصباح یزدی و مرحوم آیت الله خوشوقت بود.

وی گفتمان دینی اسلامی و انقلابی را کار اصلی جبهه پایداری دانست و افزود: سیاست ما عین دیانت ماست و سیاست باید در راستای دیانت برنامه ریزی شود؛ در زمینه ریاست جمهوری باید از مدت ها پیش وارد عمل می شدیم.
آقاتهرانی با بیان اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس به خوبی عمل کرد و از مدت ها قبل افراد شایسته را انتخاب کرد گفت: از هفت یا هشت ماه قبل به فکر این بودیم که چه افرادی برای ریاست جمهوی مناسب هستند و حدود 20 نفر در این زمینه انتخاب شدند که امکان ورود آنها به عرصه بود؛ کسانی که از هشت سال پیش تبلیغات را شروع کرده اند خودشان می آیند، آیا این افراد صلاحیت دارند؟

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایت های مختلفی در تهران راه اندازی شده و پول های زیادی هم در این زمینه خرج شده است افزود: کار برخی افراد فقط این بوده که مخالفان را سرکوب کنند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برنامه محور بودن رئیس جمهور با توجه به شاخصه های تعیین شده توسط رهبری گفت: یک هفته پیش از انصراف باقری لنکرانی جلسه ای در تهران داشتیم و از کتاب برنامه جدید ریاست جمهور رونمایی شد و قرار شد از اساتید دانشگاه و وزرای موفق در دولت های گذشته برای تدوین برنامه جدید استفاده شد.



وی با بیان اینکه پس از کناره گیری لنکرانی باید باز هم بر روی همان چهار نفر دیگر بحث می کردیم تصریح کرد: در جلسه ای که گرفته شد برخی دوستان ابهاماتی در مورد آقای جلیلی داشتند و به همین دلیل از وی خواستیم به این ابهامات جواب دهد.
آقاتهرانی عنوان داشت: باز هم توافق بر روی آقای جلیلی با اجماع صورت گرفت و پس از مطرح شدن در نزد آیت الله مصباح یزدی کاری که ما باید انجام می دادیم صورت گرفته بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلیلی بر اساس احساس تکلیف وارد عمل شده است افزود: جلیلی وظیفه مدار و وظیفه گراست؛ او در جلسات مختلف با موضوعات گوناگون با جبهه پایداری به گفت‌وگو نشست و امیدواریم کار با موفقیت ادامه یابد و آیت الله مصباح یزدی هم گفتند که جلیلی اصلح است و ما هم تردیدی بر روی این مسئله نداریم زیرا تمام معیارهای مورد نظر رهبری را در وی دیده ایم.
  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی