کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

پایان انتظار برای پایداری ها

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ

دکتر کامران باقری لنکرانی رسما از سوی جبهه پایداری به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی شدوانتظار طرفداران این حزب را پایان داد.
به گزارش رجانیوز، در همایش  جبهه پایداری باقری لنکرانی طی بیانیه‌ای رسما به عنوان نامزد نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جبهه پایداری با توجه به دینداری، ولایتمداری، نگاه گفتمانی، توجه به خرد جمعی و برخورداری از مدارج علمی باقری لنکرانی را معرفی می‌کند.

همایش جبهه پایداری با عنوان «پایداری، حماسه سیاسی، معرفی اصلح» امروز در محل سالن سیدالشهدا واقع در میدان هفت تیر، با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گشت.

گفتنی است استقبال مردمی از این همایش به حدی بود که پیش از آغاز مراسم ظرفیت سال تکمیل و بسیاری از حامیان مردمی در خارج از سالن و حتی خیابان حضور داشتند.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۲)

به امید این که اصلح ترین فرد به سرکار بیاد
راستی یک سوال دکتر لنکرانی تقریبا همه ی سوابقشون پزشکیه و درجات عالی علمی و سابقه ی سیاسی خاصی ندارند به نظرتون میتونن موفق باشند؟
و این که اگر دکتر جلیلی بالاخره کاندید شدند باز هم به جناب لنکرانی رای خواهید داد؟
پاسخ:

ما صرفاً نامزد اعلام شده ی جبهه ی پایداری رو معرفی کردیم ..

سوالاتتون بر فرض درستی استوار نیست ..

شاید خوندن مصاحبه های مطبوعاتی ایشون بتونه کمک بیشتری به شما بکنه!

دعوت کردن پورمحمدی قدم بدی نبود .. اما نحوه ی اجرای برنامه نشون داد دانشگاه ما چقدر راه داره تا رسیدن به برگزاری یه جلسه ی واقعی انتخاباتی پرسش و پاسخ !!

اما کاش کاندیداهایی که بیشتر مطرحند رو بتونیم دعوت کنیم و جلسه ی پرسش و پاسخ هم در شان دانشجو باشه واقعا .. نه اینکه احساس کنیم داریم سخنرانی گوش میدیم !!

پاسخ:
در این به اصطلاح دعوت حرفهای زیادی هست دوست گرامی که شاید نگفتنش بهتر باشد!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی