کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

تبریک تاسیس اولین کانون مطالعاتی دانشگاه

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ق.ظ

شاید بزرگترین آفت تشکلهای دانشجویی نبود سیر مشخصی برای تامین محتوی فکری اعضا و به تناسب آن نشر افکار با روشهای درست و کارآمد در سطح دانشگاه باشد. بعضی هنوز فکر می کنند دانشجو همین که وارد انجمن یا گروهی شد و همین که یک اسم را به دنبال خود یدک کشید نماینده ی آن تفکر است این در حالیست که امروز در سطح دانشگاه مواجه با ضد این موضوع هستیم که البته بعضی تشکل ها حتی یدک کش نامشان را هم ندارند و هرروز زوال و نابودیشان آشکار تر می گردد.

کانون اندیشه با مبنا قراردادن مطالعه سعی دارد دانشجو را برای حرکت صحیح در مسیر وظایف وتکالیف آماده ترکند.امروز جامعه ما نیازمند افراد متخصص ،متعهد و با بصیرت است. بعید است که بصیرت با سکون و شانه خالی کردن بدست آید. این روزها بعضی خیال می کنند با هوچی گری و صدای بلند می توانند راه حق را به سمت خودشان منحرف کننداما بهتر است بدانند سخت در اشتباهند ..

  • ...

نظرات  (۳)

ایشالا که بتونید به هدف هایی که میخواید برسید.
خوشحال میشم در مباحثتون شرکت کنم
راستی قالبتونم قشنگه
تبریک میگم به آغاز فعالیتتون که با یک بنر بزرگ همراه بود
با توجه به ادبیاتتون در وبلاگ قبلی و شناختی نسبی  از شما انتظار چنین متنی را در ابتدای کارتان نداشتم
پشت سر این متن اگر به سخره گرفتن تعدادی دیگر از تشکل ها نیست ، حد اقل کینه ی شما مشهود است
فقط حساسیت ها را با این تیکه ها و کنایه ها روی خودتان بالا برده اید

پاسخ:

سلام به شما ..

ممنون از تبریکتون!

سخره گرفتنی در کار نبوده، ولی اگر منظور شما کنایه ی نوشتاری ست باید بگیم که درسته .. برای تذکر به بعضی تشکل ها  قبلاً هم بارها این نکات رو یادآوری کرده بودیم .. اگر مشکلی هست بهتر هست که به خودشون بیان در راستای رفع اون .. کسی هم که به خودش مطمئنه لابد مخاطب این متن نیست دیگه ..

اما منظورتون رو از کینه متوجه نمی شیم .. اصلاً به نظر شما توی دانشگاه ما چیز قابل کینه ورزیدن یا دشمنی کردن یا حتی مقابله کردنی هم وجود داره که حالا ارزشش رو داشته باشه که سرش وقت و انرژی بذاریم؟

:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی