کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

وبسایت شبکه دولتی انگلیس معتقد است تلاش اپوزیسیون جمهوری اسلامی برای ترساندن حاکمیت از بحران و تحریم، بیهوده است. بی بی سی اذعان کرد: آیت الله خامنه ای چالش های پیش روی حکومت را بهتر از مخالفان تشخیص داده و در مقابل، پیش بینی اپوزیسیون در طول سالها درست از آب درنیامده است.

با دستیابی به سامانه های جدید راداری
توان پدافند هوایی ایران در کشف پرنده های مهاجم به کمتر از یک ثانیه رسید

عضو گروه مطالعات قرارگاه پدافند هوایی ارتش تصریح کرد با دستیابی پدافند هوایی به سامانه های جدید راداری، سرعت ایران در کشف پرنده های مهاجم به کمتر از یک ثانیه رسانده است.
سرهنگ فرامرز روح افزا جانشین سابق معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه هم اکنون رادارهای دور برد مختلفی در کشور ساخته می شود، گفت: یکی از رادارهای بومی که با توانمندی دانشمندان کشورمان ساخته شده است، رادار «مطلع فجر» است که دارای تکنولوژی بسیار بالاست و در خط عملیاتی قرار دارد

پیروزی شیعیان ، شکست سلفی ها در انتخابات پارلمانی کویت

اعلام نتایج انتخابات پارلمانی کویت از شکست سلفی های طرفدار عربستان و پیروزی شیعیان حکایت می کند.
به گزارش خبرگزاری ها، میزان مشارکت مردم در انتخابات پارلمانی کویت 8/43 درصد بود در حالی که مخالفان دولت و تحریم کنندگان پیشتر اعلام کردند درصد حضور مردمی از 25 درصد فراتر نخواهد رفت.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی