کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

دورجدید مذاکره ایران و آژانس

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ
احمد توکلی:
احمد توکلی گفت: من از ابتدا موافق سؤال از رئیس‌جمهور نبودم اما حالا که این طرح اعلام وصول شده، طبیعتاً حق نمایندگان است که طرح را به رئیس‌جمهور ابلاغ کنند و آقای احمدی‌نژاد هم موظف است ظرف یک ماه به مجلس بیاید و پاسخگوی نمایندگان باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر دور برگزاری جدید مذاکرات ایران و آژانس در تاریخ 13 دسامبر (23 آذر) در تهران را تأیید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
رسول منتجب‌نیا:
قائم مقام حزب اعتماد ملی می گوید: من قبول دارم که اگر اصلاحات چهارچوب خود را مشخص کند و بگوید ما در چهارچوب این نظام و قانون اساسی رفتار می کنیم و این اصول را قبول داریم، ریزشی در مجموعه ایجاد خواهد شد و دیگر این رقم 50 میلیون قابل اعتنا نیست و تغییراتی ایجاد خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
آقاتهرانی:
یک عضو جبهه پایداری با اشاره به مسئله طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: در این موقعیت خاص راهکارهای دیگر مثل گرفتن جلسات غیرعلنی و پرهیز از کشیدن اختلافات به روزنامه ها مشکل گشاتر خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای یک مصوبه هیئت دولت را بر خلاف قانون عنوان کرد.
  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی