کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

 

پادشاه عربستان با ابرازنگرانی از سقوط خاندان آل سعود، دستور سرکوب مخالفان را در این کشور صادر کرد.

به گزارش شبکه خبری «العالم»، به دنبال اوج گیری اعتراضات مردمی و اوضاع نابسامان اجتماعی و سیاسی در این کشور، ملک عبدالله پادشاه عربستان در جمع فرماندهان و مسئولان عالی رتبه امنیتی سعودی اظهار داشت: «فتنه از همه طرف عربستان را احاطه کرده است و دشمنان در کمین نشسته اند تا امنیت کشور را برهم بزنند.»پادشاه عربستان بدون اشاره به موارد فتنه و کشور خاصی با ابراز نگرانی از تحولات منطقه و بیداری اسلامی گفت: هیچ راهی برای مقابله با وضعیت موجود جز رویارویی با آن وجود ندارد.


آمریکا ناظران بین المللی انتخابات را به کشور راه نداد

آمریکا ناظران بین المللی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را راه نداد.
به گزارش روزنامه «نیزاویسیمایا گازیه» چاپ روسیه در برخی ایالات، مقامات آمریکایی ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا را که قصد دارند بر روند انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور نظارت کنند تهدید به «تعقیب جزایی» کرده و آنها را به محل حوزه رأی گیری راه نمی دهند.
به گفته «ژوآئو سوارش»، نماینده پرتغالی سازمان امنیت و همکاری اروپا، هدف نمایندگان این سازمان نظارت بر نتایج انتخابات نیست بلکه تهیه گزارش در مورد روند انتخابات است اما گویا آمریکایی ها از حضور آنها خرسند نیستند.


  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی