کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت وگوی تلفنی معاونان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای فراهم کردن زمینه تداوم مذاکرات ایران و 1+5 خبر داد.
یکی از سخنگویان «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی در مصاحبه با خبرگزاری «فرانسه»، از گفت وگوی تلفنی روز چهارشنبه هفته گذشته «هلگا اشمیت» معاون اشتون با «علی باقری» معاون سیاست خارجی و امنیت بین الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به منظور به روز رسانی اطلاعات و آگاهی ایران از جدیدترین مباحثات صورت گرفته با محور برنامه هسته ای تهران خبر داد.

رویترز:
ایران تحریم ها را با سیستم حمل و نقل نامرئی دور می زند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که ایران با استفاده از یک سیستم حمل ونقل نامرئی، حساب های بانکی و کارگزاران چند جانبه با تحریم های غرب مقابله می کند.
رویترز در این باره نوشت، با استفاده از مردان واسط سایه، حساب های بانکی چند جانبه و ناوگان حمل ونقل نامرئی، تجارت ذغال سنگ ایران علی رغم تحریم های آمریکا و اروپا کاملا افزایش یافته است.
براساس این گزارش، تحریم های آمریکا و اروپا علیه تهران در حالی روز به روز در حال افزایش است که ایران برای واردات کالاهایی از جمله مواد غذایی، مصرفی و مواد اولیه به سیستم حمل ونقل خود تکیه کرده است.

برلوسکنی به 4 سال زندان محکوم شد.

«سیلویوبرلوسکنی» نخست وزیر سابق ایتالیا به چهار سال زندان محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «اسکای نیوز» عربی دیروز درخبری فوری از محکوم شدن نخست وزیر جنجالی پیشین ایتالیا به چهار سال زندان خبر داد.
برپایه این گزارش، دادگاهی درمیلان ایتالیا، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر پیشین ایتالیا را به جرم فرار از مالیات به چهار سال حبس محکوم کرد.

112 نفر کشته در دور تازه درگیری ها در میانمار

گزارش های رسیده از میانمار از کشته شدن دست کم 112نفر به دنبال «پاکسازی های نژادی علیه مسلمانان روهنگینا» خبر می دهد.
به گزارش خبرگزاری رسمی چین، به نقل از مقامات محلی میانمار، در دور تازه درگیری ها میان بودائیان علیه مسلمانان در چهار شهر ایالت «راخین» در غرب میانمار دست کم 112نفر کشته شده اند.
این درگیری ها که از روز یکشنبه گذشته آغاز شده همچنین باعث مجروح شدن صدها نفر شده است. بیش از 1900 خانه و 8 ساختمان مذهبی نیز به آتش کشیده شده است.

سفر هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا به ایران لغو شد
 
خبرنامه دانشجویان ایران:یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به برنامه سفر هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا گفت: سفر هیئتی از پارلمان اتحادیه اروپا به دلیل اینکه پیش شرط‌‌هایی را برای سفر به ایران گذاشته بودند، لغو شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اساسا با هرگونه پیش شرط موافقت نکرده و از این رو این سفر لغو شده است.
  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی