کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

عارف و کاندیداتوری

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶ ق.ظ

 

عارف و کاندیداتوری!!

*محمدرضا عارف در جمع گروهی از اساتید دانشگاه ها گفته است: "من برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مصمم هستم. من به برنامه‌هایم ایمان دارم و می‌توانم آنها را در پازل اصلاحات به نتیجه برسانم."

عارف با اشاره به دیدار چندی قبل خود با خاتمی گفته "خاتمی با آمدن من مخالف نیست. او فقط نگران تشتت آرای اصلاح‌طلبان مثل انتخابات 84 است. خاتمی به دنبال ایجاد یک مکانیسم انتخاباتی در میان اصلاح‌طلبان است." عارف در پایان تأکید کرده" شانس من در میان کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلبان از همه بالاتر است و با اجازه کسی نیامده‌ام که با اخم آنها کنار بروم."*در جلسه گروهی از سران جبهه دوم خرداد، محمد خاتمی گفته است:" ما نمی‌توانیم با کاندیدای ضعیف وارد صحنه انتخابات شویم. ما باید اعتماد حداکثری اصلاح‌طلبان را با کاندیدایی قوی و مورد اجماع به دست آوریم تا شانس پیروزی مان افزایش پیدا کند. خاتمی مخالف طرح گزینه‌هایی چون عارف، جهانگیری، نجفی و مهرعلیزاده است

سکه

*به دنبال دستگیری تعدادی از دلالان بازار ارز و سکه معلوم شده که چند مؤسسه مالی و اعتباری در خرید سکه و شمش طلا دست داشته‌اند. در اعترافات برخی دلالان ارز و سکه آمده که بخش عمده سود دلالی خود را به دبی و لندن منتقل کرده‌اند. در روزهای نخست برخورد با دلالان ارز و سکه بیش از 12 هزار سکه و 800 کیلو شمش طلا به دست آمده است.

حزب خدا پیروز است...

*در انفجار دیروز بیروت سرتیپ "وسام الحسن" رئیس شاخه اطلاعات و امنیت لبنان کشته شد. برخی کارشناسان وی را مؤسس و نفر اول گروه 14 مارس می‌دانند که با تشکیل دادگاه رفیق حریری سعی داشت حزب‌الله لبنان را به عنوان متهم اصلی قتل حریری معرفی کند. در اسناد ویکی‌لیکس از "وسام الحسن" به عنوان عامل اصلی جمع‌آوری شهود دروغین علیه حزب‌الله و سوریه نامبرده شده است. پس از ناکامی غرب در سوریه، آمریکا و سوریه فاز دوم فتنه‌انگیزی خود را لبنان و بیروت تعریف کرده‌اند.

 

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی