کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

 

انتقادات در سراسر جهان به حذف شبکه های ایران از روی ماهواره اروپا (هاتبرد) همچنان ادامه دارد.

در جدیدترین واکنش یک عضو مجلس اعیان انگلیس با زیر سوال بردن مشروعیت این اقدام تاکید کرد این کار برای خاموش کردن صدای پرس تی وی بوده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، نظیر احمد عضو حزب کارگر در مجلس اعیان انگلیس گفت: «شکی نیست که این اقدام کاملا سیاسی بوده است. اساسا تحریم شبکه های ماهواره ای و رسانه ها غیرقانونی است.»
وی حذف شبکه پرس تی وی و دیگر کانال های ایران از ماهواره اروپا را مصداق سانسور و نقض آزادی بیان دانست.

اعزام سفیر مرسی به اسرائیل مردم مصر را بهت زده کرد

اعزام سفیر جدید محمد مرسی به تل آویو و ارائه نامه رئیس جمهور به شیمون پرز خشم مردم انقلابی مصر را برانگیخت.
سفیر جدید مصر در سرزمین های اشغالی، استوارنامه و نامه رئیس جمهور مصر را به رئیس رژیم صهیونیستی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری ها، دولت مصر «عاطف سالم سیدالاهل» را به عنوان نخستین سفیر این کشور پس از انقلاب مردمی 25 ژانویه روانه سرزمین های اشغالی کرد.
براساس این گزارش به نقل از منابع اسرائیلی، «عاطف سالم» روز چهارشنبه در ضیافتی، رسمی در اقامتگاه «شیمون پرز» رئیس رژیم صهیونیستی، استوارنامه خود را ارائه کرد.
به نوشته روزنامه «تایمز او اسرائیل» سفیر جدید مصر در سرزمین های اشغالی، علاوه بر استوارنامه خود، نامه «محمد مرسی» رئیس جمهور اسلامگرای مصر را تحویل رئیس رژیم صهیونیستی کرد.
در این نامه که در برخی از نشریات صهیونیستی منتشر شده است، محمد مرسی، رئیس رژیم صهیونیستی را دوست عزیز و ارجمند خطاب کرده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری روزنامه «المصری الیوم«، هزاران شهروند پس از اقامه نماز جمعه در «میدان التحریر» دست به تظاهرات زدند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
براساس این گزارش، در این تظاهرات که برخی از شخصیت های سیاسی مصر نیز حضور داشتند، اقدام رئیس جمهور مصر در انتصاب سفیر به سرزمین های اشغالی، انحراف در انقلاب 25 ژانویه عنوان شد و معترضان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر مرسی مبارک» نسبت به سیاست های وی اعتراض کردند. این تظاهرات بدون درگیری و با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر باقیمانده های رژیم گذشته» خاتمه یافت.

جزئیات بیشتر از حادثه تروریستی دیروز در چابهار

خبرنامه دانشجویان ایران: یک گروهک تروریستی به نام "حرکت انصار ایران"، مسئولیت حادثه تروریستی دیروز چابهار را بر عهده گرفت. این گروهک تروریستی طی اطلاعیه‌ای، با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است.

 
به گزارش رجانیوز، این گروهک در بیانیه‌اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد ۱ مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه‌های سپاه در چابهار انجام داده است! این گروهک تروریستی یکی از شاخه‌های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می‌باشد.

گفتنی است در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده‌اند.



  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی