کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

شگرد جدید زرتشتیان برای جذب مسلمانان

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۶ ب.ظ
به گزارش « ندای انقلاب » طی روزهای اخیر یکی از سایت‌های وابسته به انجمن زرتشتیان تهران با انتشار بنری تبلیغاتی از جوانان مسلمان و زرتشتی دعوت کرده است برای شرکت در تور یکروزه بازدید از" آتشکده‌های گیلانگشه " و تشویر واقع در شهرستان طارم ثبت‌نام و بلیت تهیه نمایند.

این تور یکروزه که بصورت مختلط و با مدیریت یکی از زرتشتیان بنام " سهراب هنگامی " قرار است در روز ۱۲ آبان ماه برگزار شود، درواقع رویکرد جذب جوانان مسلمان را دنبال می‌کند.
تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی سال 1392 ابلاغ شد

بر این اساس، 20 فروردین به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی(‌سالروز شهادت سید مرتضی آوینی)، 17 شوال؛ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، 12 آذر(‌برابر با 3 دسامبر)، روز جهانی معلولان، 20 مهر؛ روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، 13 جمادی‌الثانی؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا، 5 ذی‌القعده؛ روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و 18 تیر؛ روز ادبیات کودکان و نوجوانان در متن تقویم رسمی کشور در سال 1392 گنجانده می‌شود.

همچنین، 8 آبان؛ روز پدافند غیرعامل، 30 تیر؛ روز بزرگداشت آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی، 15 مرداد؛ سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی، 14 تیر؛ روز شهرداری و دهیاری و 10 شهریور؛ روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا (ص) آجا نیز در ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال 1392 گنجانده می‌شود.

 

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۴)

خوب حالا شما چرا خودتونو باختید؟
به قول خودتون که اسلام دین صلح و دوستی و مودت و ... هست و کامل ترین دین هم می باشد. پس چرا یک اردوی یک روزه اینقدر شما عزیزان را لرزانده است؟
اگر خدای ناکرده تفکر و داشتن دین و تبلیغ هر دین در این مملکت ( هر کس در مکان مقدس خودش ) آزاد بشود که پیش بینی میشود شما دوستان سکته را زده اید.
پاسخ:
البته این جمله ی آخر شما که دلیل بر ترکیب عقاید تساهل ومدارا و... است واقعا باعث ناراحتی یک مسلمان آرمانخواه است.به امید خدا هیچوقت در کشور مان به چنین اوضاعی نمیرسیم!!!
چرا عبارت آخر باعث ناراحتی تان شد؟ شما اگر ادعا میکنید دین بر حق و کاملی دارید، اجازه دهید من زرتشتی ، من مسیحی ، من یهودی ، بودایی ، لاییک ، یا حتی کمونیست ، آزادانه عقایدم را در جایی که برایم در نظر گرفته شده ( نه وسط میدون آزادی) بزنم ، شما هم بیا بزن ، ملت فهم دارن ، هر انسانی هم در انتخاب عقیدش آزاده ، ببینیم کی رو انتخاب میکنند. کجای این جمله بر خلاف منطق ، بر خلاف انسانیت ، یا حتی بر خلاف اسلام است؟
پاسخ:
دوست عزیز.استاد عزیزما آقای محسن هراتی به تمام کسانی که دینی غیر از اسلام دارند قول داده اند اگر آنها حتی 1دلیل قاطع برای ایشان مبتنی بر حقانیت دین خود بیاورند از اسلام دست کشیده و به دین او درمی ایند.حرف شما نه برخلاف انسانیت و نه منطق است.اگر مایل هستید حاضریم باهم به گفتگو بنشینیم...
اشتباه برداشت کردید. حرف من چیز دیگری است.
من قصد ندارم هیییچ کس را شبیه خودم کنم (حالا هر عقیده ای که دارم) و نه قصد مباحثه دارم نه به رخ کشیدن ایدئولوژی ام. فقط دوست دارم جامعه ام آنقدر رشد کرده باشد و به درجه ای از کمال رسیده باشد که اگر در مکان اختصاصی خودم آزادانه عقاید و ایئولوژی ام را گسترش دادم به من خرده نگیرند ( زندانم نکنند یا اعدامم) و همه بتوانند آزاد بیایند و حرف هایم را بشنوند.
آن زمان اگر استاد شما هم خواستند تشریف بیاورند قدمشان و قدم شما روی چشم من ، و خواستید حرف های من را میپذیرید ، نخواستید ، نمیپذیرید.
و من هم روزی به مسجد شما می آیم و به همین ترتیب ...
( ولی شما دوست ندارید این اتفاق که عین عدالت هم هست بیفتد ، استادتان هم دوست ندارند ، حالا اینکه چرا دوست ندارید ، چندین دلیل میتواند داشته باشد که در این مطلب نمیگنجد)
موفق باشید
شما برو کنار بگو استادت بیاد
اگه میخواستی حرف بزنی اسم استادت نمیاوردی.
پاسخ:
رعایت ادب فراموش نشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی