کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

پ.ن.پ

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵ ق.ظ
پ ن پ!!!!

به گزارش فرهنگ نیوز آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان کاخ سفید که در سال‌های اخیر دامنه فعالیت خود را به شبکه‌های اجتماعی کشانده و تلاش می‌کند از این راه با کاربران ایرانی این شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کند، در جدیدترین مطلب خود در "فیس بوک"، معنای یک اصطلاح رایج میان جوانان را خواستار شده است!!!!!!!!!!!!!!

 
نبرد در صحن مسجد اموی/ قرآن‌های سوخته‌شده توسط تروریست‌ها
 
وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَساجِدَ اللَّهِ أَنْ یُذْکَرَ فیهَا اسْمُهُ وَ سَعى‏ فی‏ خَرابِها أُولئِکَ ما کانَ لَهُمْ أَنْ یَدْخُلُوها إِلاَّ خائِفینَ لَهُمْ فِی الدُّنْیا خِزْیٌ وَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظیمٌ114

بعد از ظهر روز گذشته تروریست‌های مسلح با یورش به مسجد جامع اموی حلب در آن نفوذ کرده و کنترل آن را به دست گرفتند و بخش‌هایی از این مسجد تاریخی را به آتش کشیدند.فیلم منتشرشده توسط المیادین نشان می‌دهد تروریست‌ها بخش‌هایی از این مسجد را به آتش کشیده‌اند و تعدادی از قرآن‌ها و دیگر کتب دینی نیز در آتش سوخته است.

نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور با بیرون راندن تروریست‌های مسلح از محوطه و داخل مسجد اموی حلب پس از درگیری‌های شدیدی که در محوطه این مسجد بین دو طرف روی داد، هم‌اکنون کنترل این مسجد را در دست دارند.

آشفتگی در بازارهای نفتی پس از اعلام تحریم‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا

خبرگزاری فارس: پس از اعلام تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، نگرانی از وضعیت عرضه نفت باعث شد قیمت این محصول در بازارهای جهانی به بالای ۱۱۵ دلار برسد.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی