کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

کاهش شدید قیمت ارز و سکه در بازار آزاد

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۸ ب.ظ

افت قیمت سکه و ارز در بازار آزاد آغاز شد.

بنابه گزارش ها نرخ دلار روز پنج شنبه با کاهش 700 تومانی نسبت به روز قبلش به حدود 2900 تومان رسید و شنیده ها حاکی است که روز شنبه هم این روند ادامه می یابد و 200 تومان دیگر نرخ دلار کاهش می یابد.
همچنین همزمان با افت قیمت ارز، بهای سکه و طلا هم رو به نزول گذاشت و علیرغم افزایش جهانی قیمت طلا روز پنج شنبه بهای هر قطعه سکه بهار آزادی حدود 400 هزار تومان ارزان شد.
بازار سکه و طلا
رو به ثبات می رود

ایران تا سال 2018 در میان 10 کشور برتر علمی دنیا

خبرنامه دانشجویان ایران:معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به جایگاه تولیدات علمی کشور بر اساس نتایج حاصل از مطالعات آینده‌نگاری، گفت: رتبه 10 کشور برتر جهان بر اساس تولیدات علمی در سال 2018 میلادی پیش بینی شد.

دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مقایسه روند رشد رتبه بین المللی کشور ایران در کلیه گرایش‌های علوم و علوم پزشکی و سلامت بر اساس تعداد مقالات در نظر گرفته شده است و بر اساس آن رتبه بین المللی کشور ترکیه در سال 2012 میلادی در کلیه گرایش‌های علوم برابر 19 و در علوم پزشکی برابر 15 است.

وی افزود: اگر ما با همین وضعیت پیش برویم در سال 2015 رتبه نخست در منطقه خاورمیانه را کسب می کنیم.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی