کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

افت و خیز قیمت ها در بازار ارز و سکه

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۷ ق.ظ

 بازار سکه و ارز دیروز برای اولین بار در چند روز اخیر با افت قیمتی مواجه شد اما پس از گذشت ساعتی دوباره به نرخ های قبلی بازگشت.
به گزارش خبرنگار ما، بازار ارز و طلا حوالی ساعت 13دیروز با کاهش قیمت ها همراه شد به گونه ای که بهای هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با 100 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 260هزار تومان رسید. این در حالی بود که این نوع سکه روز دوشنبه حدود یک میلیون و 360 هزار تومان معامله شده بود.
همچنین دیروز علاوه بر کاهش مقطعی قیمت سکه، نرخ دلار نیز برای ساعتی روند نزولی به خود گرفت و با 300 تومان کاهش به 3300 تومان رسید.
البته این افت قیمتی چندان دوام نداشت و همچون نرخ طلا و سکه پس از گذشت حدود یک ساعت بهای هر دلار به حدود 3500 تومان افزایش یافت.

حزب مخملی گرجستان در انتخابات پارلمانی شکست خورد

حزب مخملی و غرب گرای حاکم گرجستان به رهبری ساکاشویلی در انتخابات پارلمانی روز دوشنبه این کشور از ائتلاف مخالفان شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری ها براساس اطلاعیه کمیته مرکزی انتخابات گرجستان ائتلاف مخالفان به رهبری «بیدزینا ایوانیشویلی» میلیاردر معروف گرجی با کسب بیش از 56 درصد آرا در انتخابات پارلمانی روز دوشنبه این کشور به پیروزی رسید.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۱)

آخه تو ارز میدونی چیه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی