کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

جلیلی: مذاکرات بغداد مواضع 1+5 را تعدیل کرد

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸ ب.ظ
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تصریح کرد که مذاکرات بغداد در تعدیل مواضع غرب در قبال ایران تاثیر زیادی داشت.
«سعید جلیلی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران پس از پایان نشست 1+5 و ایران در بغداد در پاسخ به سوال فارس درباره چرخش مواضع غرب در روز دوم مذاکرات گفت که «طبیعتا مذاکرات بغداد در تعدیل مواضع 1+5 تاثیر زیادی داشت.»
در روز نخست مذاکرات بغداد، گروه 1+5 با پشت کردن به تعهداتی که در نشست استانبول داده بودند، موضوعات دیگری را مطرح کردند و تعهدات خود براساس طرح گام به گام را نادیده گرفتند. این گروه همچنین در مقابل بسته پیشنهادی که ایران ارائه کرده بود قادر به تصمیم گیری نبود و اعلام کردند که باید موضوعات مطرح شده توسط ایران را با مقامات کشورهای خود مطرح و بررسی کنند.

احتمال تقلب گسترده نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری مصر

منابع خبری از احتمال تقلب گسترده در نخستین انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری ها، با پایان رسمی شمارش آرا و راهیابی ناگهانی «احمد شفیق» آخرین نخست وزیر رژیم مبارک به مرحله دوم، زمزمه های تقلب در انتخابات در میان مردم و محافل سیاسی شنیده می شود.
به گزارش پایگاه خبری «محیط»، مردم مصر بر این باورند که پیروزی احمد شفیق در دور اول انتخابات در نتیجه جابه جایی رأی برخی از نامزدها به نفع وی بوده است.



لاریجانی با ۱۷۳ رأی رئیس مجلس نهم شد



علی لارجانی با کسب ۱۷۳ رأی به عنوان رئیس موقت مجلس نهم برگزیده شد.

به گزارش فارس، انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس اولین دستورکار دومین جلسه مجلس نهم بود که طی آن غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی برای ریاست مجلس نهم کاندیدا شدند.

با صدور احکام جداگانه رئیس جمهور 4 معاون خود را تغییر داد

رئیس جمهور در احکام جداگانه ای چهار تن از معاونین خود را تغییر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد در احکام جداگانه ای بهروز مرادی رییس سازمان هدفمندی یارانه ها را جایگزین ابراهیم عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ابراهیم عزیزی را جایگزین لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و لطف الله فروزنده را جایگزین محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور کرد. رییس جمهور همچنین محمدرضا میرتاج الدینی را به عنوان معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی منصوب کرد.

رصد پدیده گذر زهره از مقابل خورشید در مراغه


پدیده گذر سیاره زهره از مقـابل قـرص خورشید بـا حضور متخصصان انستیتو اختر فیزیک پـاریس و بـا تلسکوپ های آماتوری رصد می شود .
این پـدیده از زمـان طلوع آفتـاب در ساعت 6 صبح تا 9 و 22 دقیقه هفدهم خرداد ماه مصادف با ششم ژوئن 2012 به وقت ایران قابل رویت است .
پدیده گذر سیاره زهره از مقابل خورشید پس از 105 سال بعد بار دیگر روی خواهد داد

 




 


  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۳)

ایران همچنان مقتدرانه به پیش می رود.
غرب باید تسلیم شود..........
ایول جلیلی................
تا زمانی که غربی ها تابع منافع امریکا باشند این همه مذاکره هیچ نتیجه ای نخواهد داشت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی