کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

روزنامه لوموند از احتمال محاکمه سارکوزی خبر داد

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۳۸ ب.ظ
رسانه های فرانسوی از احتمال محاکمه سارکوزی پس از پایان دوران ریاست جمهوری خبر می دهند.

روزنامه «لوموند» فرانسه در شماره دیروز خود به تحلیل شکست «سارکوزی» در انتخابات از زاویه ای متفاوت با رسانه های دیگر پرداخت. به نوشته این روزنامه، با پایان دوران ریاست جمهوری سارکوزی، مصونیت قضایی وی نیز پایان می یابد و با توجه به اتهامات زیادی که متوجه اوست احتمالا طی هفته های آینده باید منتظر خبرهای جدیدی از او باشیم.
لوموند در ادامه پیش بینی کرد، یک ماه پس از ترک الیزه، یعنی در پایان پانزدهم ژوئن (26 خرداد) سارکوزی احتمالا برای پاسخگویی به اتهامات وارده در دادگاه حاضر خواهد شد.

واشنگتن پست : رژیم اردن در حال سقوط است

به گزارش شبکه خبری العالم، روزنامه واشنگتن پست رژیم اردن را آخرین هم پیمان اسرائیل در منطقه دانست و نوشت، رژیم اردن به زودی سقوط خواهد کرد.
واشنگتن پست افزود، نارضایتی ها در اردن در شبکه های اجتماعی کاملا مشخص است و مردم با برگزاری تظاهرات نارضایتی خود را نسبت به رژیم اردن نشان می دهند به نحوی که جوانان در شعارهای خود شاه و دولت را «علی بابا و چهل دزد» توصیف می کنند. این روزنامه آمریکایی تصریح کرد، اردن عنصری مهم در سیاست های آمریکا در منطقه است وبا افزایش نارضایتی ها و اعتراضات مردمی سقوط این رژیم نیز حتمی است.

 

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۲)

یعنی آی من حال کردم سارکوزی رفت
شعور سارکوزی رو در پذیرفتن باختش هم میگفتین بابا .. انصااااف !!
همون که بازنده های انتخاباتی ما باید ازش یاد بگیرن ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی