کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

آسمان به احترام تو تعظیم میکند!

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷ ق.ظ

دوباره به سمت تو تمام میشوم مادر!

پیشانی ام بوسه گاه مهربانی های توست و دستهایت سایه بان دل خستگی های من!

مادر!نمیدانی گاهی از تمام دنیا دلم میگیرد اما پیش تو رو نمیکنم تا زخمی بر زخم های دلت نیفزایم.

اما دل بی طاقتم تاب گفتن ندارد.هنوز نتوانسته ام یک دل سیر تورا دوست بدارم.تقصیر دلم نیست که طعم عشق تو را نمیشود با واژه ناچیز دوستت دارم چشید!

مادر تورا بخدا پیر نشو!

هروقت چهره ات خداگونه میشود میفهمم که وقت نماز است وقت خداست!حالا دیگر نوبت درد و دل کردن تو با خداست در خلوتت پا نمیگذارم اما با چشم های پر التماس نگاهت میکنم تا یادت نرود دعایم کنی وقتی میخندی تمام خانه بوی بهشت میگیرد

وقتی دلت میگیرد آسمان در بغض نگاهت جمع میشود اما صبورانه نمیبارد!

آسمان به احترام ملکوتی تو تعظیم میکند و فرشتگان به حرمت مادری ات سوگند میخورند

در امتداد نگاهت مهربانی تفسیر میشود و نفوس نامت خدا را میشود دید که تو جلوه خداگونه یک زن هستی!

مادر مخواه که در وسعت آسمان تو بی پرو بال بمانم تنها امید پروازم تویی!

 

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۴)

ای کاش این غرور لعنتی اجازه میداد بگم عاشقتم.هلاک مهربونیاتم
مامان خوبم روزت مبارک
ولادت خانم فاطمه الزهرا(س) و روز مادر مبارک
کاش می شد آنطوری که دوستت دارم ،بهت بگم دوستت دارم!
هیچ واژه ای توصیف گر احساس من به تونیست.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی