کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان
به گزارش خبرگزاری ها ولادیمیر پوتین ساعاتی پس از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری روسیه با امضای یک سند جامع و فراگیر اولویت های سیاست خارجی خود را اعلام کرد.

براساس این سند مسکو تمام تلاش خود را برای گرفتن تضمین های حقوقی از آمریکا درباره استقرار سامانه موشکی این کشور در اروپا مبنی بر این که سامانه یاد شده علیه روسیه هدف گیری نشود به کار خواهد بست.


پس لرزه های شکست سارکوزی در دو سوی آتلانتیک!

شبکه خبری «ان بی سی»، این رویداد را به «زلزله سیاسی» تشبیه کرد که لرزه های آن در «هر دو طرف آتلانتیک» احساس شد!
این شبکه آمریکایی در ادامه اعلام کرد: مردم به ستوه آمده از سیاست های اقتصادی سارکوزی، با رای دادن به «اولاند»، یک پایان شگفت انگیز برای ریاست جمهوری وی رقم زدند. سارکوزی یازدهمین قربانی بحران اقتصادی اروپاست. اولاند علاوه بر سیاست های متفاوت اقتصادی اش در مقایسه با سارکوزی کمتر طرفدار سیاست های آمریکاست و شعار خارج ساختن نظامیان فرانسوی از افغانستان نیز به همین مسئله بازمی گردد.

ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در سال جدید

مدیرآموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال ثبت نام مدارس به صورت اینترنتی انجام می شود.
سید علی یزدیخواه ضمن تکذیب دریافت اضافی از دانش آموزان در زمان ثبت نام اظهار کرد: مدیران وجه اضافی را در مدارس دولتی دریافت نمی کنند و این موضوع به هیچ وجه در مدارس دولتی وجود ندارد.


کاهش شدید بهای طلا در بازارهای جهانی و تاثیر آن بر قیمت سکه

قیمت جهانی طلا در چند روز گذشته به زیر 1600 دلار در هر اونس سقوط کرده است.
 
اگر چه قیمت طلا از سال 2008 افزایش یافته و حتی در سال گذشته به 1927 دلار رسیده بود، اما با این سقوط، قیمت ها تقریبا شکسته شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
 
قیمت سکه بهار آزادی نیز متاثر از قیمت جهانی با کاهش روبرو شده است. نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز 650 هزار تومان، طرح جدید 640 هزار تومان، نیم سکه 320 هزار تومان و ربع سکه 177 هزار تومان است که از دیروز به ترتیب 5 ، 8 ، 6 ‌و 2 هزار تومان کاهش نشان می دهد.

توییتر هک شد!

توییتر هک شد .خبر ازین مهمتر؟؟؟


  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۱)

سید علی یزدیخواه ضمن تکذیب دریافت اضافی از دانش آموزان در زمان ثبت نام اظهار کرد: مدیران وجه اضافی را در مدارس دولتی دریافت نمی کنند و این موضوع به هیچ وجه در مدارس دولتی وجود ندارد.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی