کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

توهم فراماسونری درصداوسیما!!!

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ

ابتدا یه توضیح بدم که من به هیچ وجه موافق فراماسونری نیستم ؛ چون که فراماسونری رو میشه پدر صهیونیست دونست. دیگه ادامه ماجرا مشخص خواهد شد که چه دنیای خطرناکی هست این فراماسونری.

اصل مطلب: خیلی وقت بود که توی اکثر سایت ها مطلبی با این عناوین که صدا و سیما و اکثر آرم هاش نماد این موج هست رو می دیدم. خب برام جای بسی سوال بودکه واقعا آیا مسئولان ازین امر با خبر نیستند یا ...؟؟؟ بالاخره ترم جدید دانشگاه شروع شد و این ترم ، درسی به ما ارائه شده بود به نام " جریان شناسی ضد فرهنگ ها" و استادی هم که در نظر گرفته بودن از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و دانشگاه بود.این درس درباره ماهیت تمام مسائلی از قبیل فراماسونری ، صهیونیزم ، مارکسیسم ، شیطان پرستی و ... بحث می کنه.

سوال رو با ایشون مطرح کردم و خدا رو شکر می تونم بگم با جواب ایشون تمام سوالات من حل شد. و بنظرم جواب ایشون یه روشنگری هست و من هم وظیفه خودم دونستم تا این مسئله رو رسانه ای کنم. .

اما اصل ماجرا از زبان استاد بزرگوارم::: اصولا ما در اینکه فراماسونری پدر و مغز متفکر صهیونیزم و شیطان پرستی هست و ریشه تمام ضد فرهنگ ها نامیده میشه شکی نداریم و این یک اصل و واقعیت غیر قابل انکار هست.درسته که  انسان باید نسبت به این موضوع حساس باشه ، اما هر چیزی رو نباید فراماسونری نامید. در واقع همین بزرگ نمایی نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری خودش در راستای گسترش و تبلیغ این ها هست و متاسفانه ایجاد نوعی رعب و وحشت و اینکه نسبت به همه چیز بدبین باشیم رو ایجاد می کنه.  حتی در مواردی که متاسفانه اخیرا مطرح شده بود ؛حرم حضرت امام و اینکه به شکل مثلث و نماد فراماسونری هست؛که اصولا مثلثی در کارنبوده که چه برسه به فراماسونری بودنش. و نباید ما به مردم اینها رو تلقین کنیم.

اصل فراماسونری اون چیزی که خاص هست ذکر شده نه چشم انسان و نه هر نوعی چشم. چشم در هر زمینه ای مبنای خاص خودش رو داره و در حوزه ارتباطات ، رسانه و بخصوص مطرح شدن آرم شبکه ها در صدا و سیما این قطع یقین اشتباه هست و چشم در اینجا یعنی نماد دیدن و ارتباط مستقیم با مخاطب. که اگر اینطور بود انسان ها هم چشم دارند و این معنای فراماسونری بودن  انسان رو میده؟؟؟ یقینا نه!

حتی چند وقت قبل یکی از دانشجویان رشته فیزیک ، به قدری نسبت به این موضوعات حساس شده بود که در درس مثلثات تمام مثلث ها رو نماد فراماسونری میدونست

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۴)

بازم حساسیت بیش از حد و ...
الان یه سوال:
این توهم فرماسونری کجااااااها که وجود نداره!!!
هوالمعین

مرسی تذکر بجایی هست برای جلوگیری از توهمات توطئه ی بیجا. البته تاکید آقای رائفی پور بر عدم تمرکز روی فراماسونری است. در صحبتی که خودشون داشتند تاکیدشون بر شناخت بیشتر ما از جبهه ی خودی بود اما بنظر بنده دشمن شناسی هم لازم است.
ممنونم واقعا به این نکته دقت نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی