کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

چراامام زمان ظهورکند!!!!!!!!!!!!

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۳۶ ب.ظ

چرا امام زمان ظهور کند در حالی که مردم هنوز قدرت تشخیص و انتخاب حق از باطل را ندارند ؟ سی سال از انقلاب اسلامی گذشته است و مردم نفهمیده اند حق کیست و باطل کیست و منافق کیست .

مردمی هم که باطل را می بینند و می شناسند باز به خاطر چند هزار تومان حق را به باطل می فروشند ، با چشم خود می بینند فلان آقای کاندید با عوام فریبی و وعده های کذایی و نهار و شام دست و پا میزند تا به هر قیمت ممکن به صندلی قدرت برسد ولی باز حاضرند بخاطر رسیدن به چند هزار تومان هم که شده به او رای بدهند ، آخر سر هم  نق می زنند که هر که پایش به پست و مقام می رسد خیانت می کند ، خیانت را اول من و شما می کنیم که به سراغ حق نمی رویم و به دست و پایش نمی افتیم که مسئولیت ما را بر عهده بگیرد وقتی هم که فاسدان و فاسقان به میدان می آیند هر که زرش بیشتر بود اورا سرپرست خود می کنیم .

این همان جریانیست که علی علیه السلام را خانه نشین کرد ، مردم آن زمان رای خود را به کیسه های زر فروختند و به معاویه رای دادند اکنون ما با چند ریال به عمر و عاص ها رای می دهیم و داغ جگر علی را تازه می کنیم

وقتی سراغ حق نروی باطل به سراغ تو می آید در زمان امام حسین و سید الشهدا علیهما السلام نیز اینگونه شد ، عده ای حق را شناختند و سکوت کردند ، عده ای کور و جاهل ماندند و به باطل رای دادند و عده ای حق را شناختند و رای خود را به درهم و دینار فروختند .

مگر اکنون اینگونه نیست ؟

اگر همین مردم در زمان پیامبر بود باز سقیفه اتفاق می افتاد و علی خانه نشین می شد ، باز نهروان تکرار می شد و صلح بر حسن تحمیل میشد و حسین به مسلخ می رفت .

 

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی