کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

مسئولی که پایش در صراط نمیلغزد!!!

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ
"أبلغونی حاجة من لایستطیع إبلاغی حاجته، فإنه من أبلغ سلطاناً حاجة من لایستطیع إبلاغها ثبت اللّه قدمیه على الصراط یوم القیامة؛" به من برسانید نیاز کسی را که نمی‌تواند به من برساند؛ زیرا هر کس حاجت و نیاز کسی را که نمی‌تواند به سلطان برساند را می‌رساند، خداوند در قیامت پایش را بر صراط نلغزاند.

مراد از سلطان در روایات، شخص صاحب قدرت است؛ یعنى هرکس که در حوزه‌اى، مسئول کارى است و در حد خود قدرتى دارد، مثل رئیس یک اداره یا قاضى یک دادگاه یا مسئول یک نهاد و غیره.

به هرحال یک فرد صاحب قدرت در هر مرتبه‌اى که باشد، همه افرادى که حاجت و کارى با او دارند دستشان به وى نمى‌رسد و هرکس که مى‌تواند حوائج و مطالب مردم را به آن مسئول برساند، پیامبر چنین ثواب بزرگى را به او وعده داده است.

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۳)

داداش فونتشو درشت کن
کور شدم
پاسخ:
اصلاح شد. ممنون از صبوری شما
سلام
فکر نمی کنید تیترش اشتباهه!
کسی که نیاز مردمو به مسئول بگه پاش تو صراط نمی لغزه
اگ ب حرف پیامبر عمل میشد ک آقا الآن غائب نبود خواهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی