کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

یارانه 45500 تومانی واریز و قابل برداشت شد

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۳ ب.ظ
یارانه 45500 تومانی واریز و قابل برداشت شد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
بالاخره امروز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اردیبهشت ماه در حساب سرپرستان خانوار مشاهده شد.
به گزارش فارس، از شب گذشته یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی مرحله پانزدهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

 
اولاند رئیس جمهور فرانسه شد
 
رسانه های فرانسوی از پیروزی قطعی نامزد حزب سوسیالیست با کسب ۵۱.۸ درصد و ورود به کاخ الیزه خبر دادند.
 
انتقاد ایران از دروغ سازی های گوگل
خبرگزاری فرانسه با اشاره به انتقاد جمهوری اسلامی ایران از حذف عنوان خلیج فارس از نقشه گوگل و جایگزینی خلیج عربی، این اقدام گوگل را نوعی آسیب رسانی به این غول اینترنتی ارزیابی کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایران روز شنبه از گوگل به علت حذف نام خلیج فارس از نقشه آنلاین خود انتقاد کرد.
 
تاکید چهره های شاخص پایداری و متحد بر اتحاد اصولگرایان
بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعضای شاخص جبهه پایداری و متحد اصولگرایان بر اتحاد اصولگرایان تاکید کردند.
علیرضا زاکانی در این باره گفت: اصولگرایان بعد از ورود به مجلس باید مرزبندی ها را فراموش کنند زیرا در شرایط کنونی وحدت اصولگرایان اصلی اساسی است.
زاکانی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان مجلس نهم اصولگرا هستند تصریح کرد: در مقطع کنونی هر کاری به جز تقویت فراکسیون اصولگرایان اشتباه است.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه تشکیل دو فراکسیون متحد و پایداری در مجلس نهم اشتباهی بزرگ است، افزود: اصولگرایان نباید تن به شکاف داده و خود را اسیر اسامی کنند این کار مجلس نهم را مجلسی سیاسی و پرتنش خواهد کرد.
 
تخلفات بانک تات
شورای پول و اعتبار نهم اسفندماه سال 90 به دلیل تخلفات گسترده بانک تات، ادغام این بانک با دو موسسه مالی و اعتباری صالحین و پیشگامان کویر یزد را تصویب کرده بود.
به گزارش مهر، اواسط سال 90 شورای پول و اعتبار موضوع تخلفات بانکی بانک تات را مورد بررسی قرار داد و اوایل اسفندماه نیز این موضوع در دستور کار ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار گرفت.
در نهایت شورای پول و اعتبار نهم اسفندماه سال 90 (بند دوم یکهزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه این شورا) به دلیل تخلفات گسترده بانک تات، ادغام این بانک با دو موسسه مالی و اعتباری را تصویب کرد. در همین حال، فرآیند ادغام مذکور تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و به زودی نهایی می شود.
  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۱)

ایول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سارکوزی سورااااااااااااخه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی