کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

مازهای دانشگاه ع-پ-س

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ
در پی اعلام گمشدن چندین دانشجو در ماز*های دانشگاه وتشویش و نگرانی مسولین بانو خبرچین عزم خود را جزم کردتا طراح و مهندسش را پیدا کند!

بانوخبرچین وی را در شرکت بین الملی برترین طراحان دنیا!!!یافت.

به خلاصه ای از مصاحبه ی بانو و مهندس توجه کنید:

م:ما چندین هدف داشته ایم که در اینجا توضیح همه ی آنها نمی گنجد

۱-افزایش تنوع در زندگی دانشجویی.به منظور جدایی از بیابانزدگی و پیشگیری از بیماریهایی از قبیل افسردگی ُشیزوفرنیُ ...(دیگه بیماری بلد نیستم!!!!)

۲- جاانداختن فرهنگ پیاده روی

۳-جداسازی راه مسئولین والامرتبه از دانشجویان بووووووق

وی همچنین افزود:ما۸۰ مسیر متفاوت برای رسیدن به مسجد و هفتاد راه برای رسیدن به سلف طراحی کردیم که به نوبه ی خود یکی از منحصر به فردترین دیزاینهای! بناهای عجیب در دنیا بوده است.

نکات توصیه شده از طرف بانو خبرچین به دانشجویان:اگر گم شدید اصلا نترسید نفس عمیق بکشید وبا صدای بلند فریاد بزنید آقای بوووووووووق!!!!!!

مراقب باشید!بعضی راهها بن بست است با خونسردی تمام (مخصوصا اگر ترم اولی هستید)و با اعتماد به نفس سر خود رابالاگرفته و همان راه را برگردید و از یک ترم بالایی کار کشته کمک بگیرید!

سعی کنید هر روز یک راه را انتخاب کنید که تا پایان تحصیل گواهی پیمایش ماز را نیز بگیرید خدارا چه دیدید شاید شمارا نیز به استخدام رسمی بعنوان راهنما نیز در آوردند!

*ماز:راه پرپیچ وخم

xwdajs6rqygicysz38ow.jpg

فکر میکنین کدوم یکی زودتر میرسن؟

  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۶)

یادش به خیر ترم اول،به یکی از این بن بست ها برخوردم.هیچ سال بالایی کارکشته ای هم نبود !منم از روی دیوار روبروی سلف پریدم
از روی دیوار پریدی؟!
خب gps واسه همین کاراست دیگه!
مازهای عملیاتی .. فضای سبز و دلنشین دانشگاه .. کوتاهی مسیر ساختمون های موجود .. زیادی آب سردکن های دانشگاه (که حتی به آدم اجازه انتخاب میده) ، سردر خیره کننده ی دانشگاه .. (سوژه ی همیشگی) و همچنین بناهایی که سالهاست آجرهای اولیه شو تو محوطه ی خوابگاه چیدن و خاکبرداری هم شده و دیگه کم کم داره آماده میشه که مهندسین طراحی ماز بیان و بهترین ابتکارشونو اینجا خرج کنن ... اووووووووووووووووه .. این دانشگاه انقد دلخوشی داره که من نمی دونم کدومشونو بگم واقعا ..
من و دوستام ترم اول هرکدوم این راه هارو که کشف میکردیم کلی بعدش ذوق میکردیم و راه جدیدو به بقیه بچه ها نشون میدادیم!!!!
اتفاقا همه ی ترم اولیا تو روز های اول ورودشون این سوال براشون مطرح میشه که چرا اینجا اینقدر در داره؟
بین این مازها قرار بوده باغچه شه.اونطوری عبور از بینشون خیلی باحال میشد.اما خوب طراحان عزیز یادشون نبوده خاک اینجا با دانشگاه سمنان فرق داره!!!اینجا گیاه رشد نمیکنه.نه اینکه نخوان رشد بدن ها!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی