کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..

کانون اندیشه دانشجوی مسلمان..
نویسندگان

اخبار

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۹:۱۲ ب.ظ
رقابت دور دوم انتخابات کلید خورد،130 نامزد برای 65 کرسی

دومین مرحله انتخابات مجلس نهم در حالی روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در 33 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که 130 نامزد راه یافته به این مرحله تبلیغات انتخاباتی خود را رسما از روز پنجشنبه 7 اردیبهشت برای تصاحب 65 کرسی باقی مانده مجلس آغاز کردند.

انتقاد شدید معاون اول رئیس جمهور از بی تدبیری دولت در مهار گرانی

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قیمت گوشت در کشور به طور غیرقابل قبولی بالا رفته است گفت: این موضوع نشان دهنده آن است که برنامه ای برای کنترل قیمت ها نداریم.
محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران با بیان اینکه کشوری به عظمت ایران امروز در بخشی از مواد پروتئینی محتاج واردات است، گفت: این در حالی است که کشورمان می تواند بیش از چند صد میلیون نفر را در خارج از مرزها از نظر تولیدات و فرآورده های دامی تامین کند ولی متاسفانه امروز نیازمند کشورهایی هستیم که خودشان باید وارد کننده مواد دامی باشند.
رحیمی افزود: این مسئله نشان می دهد که یک ضعفی در برنامه هایمان وجود دارد که بخشی از آن به وزارت جهاد کشاورزی برمی گردد که باید یک بار برای همیشه آن را برطرف کند.

 

حدادعادل: مردم در مرحله دوم انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کنند
امروز گرانی مهم‌تر از بیکاری شده است/یکی از دغدغه‌های مجلس موضوع گرانی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: امروز گرانی مهم‌تر از بیکاری شده است. کسانی که کار دارند باید بتوانند زندگی خودشان را اداره کنند. یکی از دغدغه‌های مجلس موضوع گرانی است.

 
گزارش ویژه فارس
اجاره مسکن در تهران "متری" شد

خبرگزاری فارس: روش جدیدی بر بازار اجاره بهای مسکن تهران در حال شکل‌گیری و گسترش است که براساس آن میزان اجاره‌بها براساس متراژ واحدهای مسکونی تعیین می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آرام آرام به فصل نقل و انتقال بازار مسکن نزدیک می‌شویم و اگرچه هنوز تنور بازار مسکن به خصوص اجاره داغ نشده اما گزارش‌ها از بازار مسکن حاکیست که بیشتر موجران و برخی بنگاه‌های مسکن به تعیین میزان اجاره‌بها با فرمول متری روی آورده‌اند.

انتقاد املی لاریجانی

رئیس قوه قضائیه از رگه های پنهان فساد، اختاپوس بزرگ در فساد اداری، رستورانی که پاتوق آقایان شده، انتصابات قارچ گونه و حرف و حدیثهایی در پرونده فساد مالی پرده برداشت.

آنهایی که می گویند این فساد کوچک است سرشان را زیر برف کرده اند
آیت الله صادق آملی لاریجانی در چهارمین اجلاس ارتقای سلامت اداری با اشاره به پرونده فسادمالی اخیر گفت: اظهار داشت: در اینکه این فساد بزرگ بوده است تردید نکنید. گاهی کلماتی از برخی صادر می شود که می گویند برخورد دستگاه قضایی در این پرونده سیاسی بوده است. من می گویم که کسی که این فساد را کوچک عنوان کند مانند فردی است که سرش را زیر برف کرده است. مگر می شود سه هزار میلیارد پول در اختیار افراد غیر باشد و در کار خود مصرف نشود فساد محسوب نشود. این پولها باید در تولید به کار گرفته می شد ولی نشد. امروز یک جوان برای یک یا دومیلیون وام باید کلی دوندگی کند ولی گروهی به آسانی سه هزار میلیارد تومان پول را از بانکها می گیرند. آیا این فساد نیست؟ ما در این پرونده پنهان کاری نمی کنیم.

وی افزود: برخی می گویند: حالا چه شد؟ من می گویم خیلی کار شده. ما دادگاه را علنی برگزار کردیم و قاضی تمام صحبتها را می شنود و تمامی مستندات پرونده مهم است. آیا به راستی کیفهای پر از پول و رشوه فساد نیست؟ کیفهای پر پول به مسئولان بانکی دادن فساد نیست؟ فساد پس چیست؟ این فساد بزرگ است زیرا اعتماد عمومی را هم خدشه دار کرده است ولی ما ایستاده‌ایم و باید به مردم حقایق را بازگو کنیم. باید بپذیریم که دستگاه اجرایی ما فساد کرده است.

تمام مدیران بانکها در پرونده فساد احضار شده‌اند
رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گفتند که چرا بانکی که مقصر بوده مسئولش کنار نشسته که ما این را قبول نداریم زیرا همه مدیران بانکها در این پرونده را خواسته‌ایم. برخی تخلف اداری داشته‌اند و برخی هم رشوه گرفته اند. ما مسئول بانکی نداریم که متهم باشد ولی احضار نشده باشد.



  • یکی از ما چند نفر

نظرات  (۲)

ممنون به خاطر اخبار به موقع
درباره یارانه ها الان خبری که خیلی داره یک کلاغ چل کلاغ میشه بحث انصراف اجباری بعضی از پولدارهاست .. راجع به این اگه مطلب موثقی پیدا کردید حتما بذارید ..
پاسخ:
چشم ،حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی